Post by natsgentderlapel on Mar 16, 2022 14:43:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SPARKvue ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SPARKvue IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for generatorens utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ SPARKvue 2022 version ▞▞▞
Jeg skal bruke den til vitenskapsfaget mitt. Håper det fungerer. Det ble anbefalt, så jeg håper det vil hjelpe. Viva de la ABM-11
Det går ikke......punkt
Kjedelig
jeg bruker dette for ikke hva du tror
Grensesnittet er virkelig dårlig
appen laster ned seg selv .. jeg trengte ikke engang denne appen, vær så snill å fikse dette
SPARKvue Pendidikan tiwn
Det trengs for mye GB for denne appen
Yessir
Jeg r8 8/8 m8 ville prøve igjen, veldig bra, så wow!
Veldig bra, hjelpsom.
Kan ikke koble til enheten via bluetooth.
lastet den ned to ganger selv etter at jeg slettet den? forvirret og litt sint
Lastet ned seg selv til telefonen min uten tillatelse.
brukt til skolen
ok app
SPARKvue Istruzione ksp
Dette fungerte kort, men ikke i det hele tatt siden siste Android-oppdatering (Oreo på Pixel XL). Det er en feil under distribusjon av ressursfiloppdateringen. Vennligst fiks! Jeg fikk akkurat den maskinvaren jeg ville ha!
Fiks det.
L Forhold ingen hakker falt av
turd
Dette suger
Omg det suger
Vi brukte to timer på å prøve å få dette til å fungere i klassen. Airlink 2 er forferdelig og vil ikke koble til, og appen har et forferdelig brukergrensesnitt. Jeg vil anbefale dette til alle som leter etter sin trettende grunn. Hvis du blir fortalt at du må bruke dette på skolen, løp og se deg aldri tilbake.
Trengte det for temperaturmåling - fungerte fint...
Vanskelig å bruke ikke verdt tiden
Fil 2 stor, vær så snill, fiks, feil Fra iAC 15. oktober 2019
Dritt app fungere 1 100 av tiden
SPARKvue Koulutus mop
Appen er for stor, tar for lang tid å laste ned
Jeg elsker vitenskap så mye
Appen laster ikke engang. Det er bare en hvit skjerm når den åpnes.
Flink
Tok for lang tid å laste ned
Lastet ned seg selv på telefonen uten min tillatelse i dag uten at jeg trykket på noe, og da jeg gikk på appen ville den ha bildene og stemmetilgangen mine. Jeg mistenker at telefonen min er hacket og at noen bare vil stjele dataene mine.
Fortsett å fryse Fungerte ikke i det hele tatt Tar opp for mye minneplass Kan ikke koble til smartvogn
Subpar app, jeg prøver å åpne filer fra filbehandleren min, og sparkvue bestemmer seg for å automatisk prøve å åpne dem, som det er like undermål ved å åpne nevnte filer. Jeg kan ikke lenger åpne filer i annet enn sparkvue. Ikke ond rad, avinstaller.
fungerer ikke bra
Jeg liker ikke skolen
Lagrer så mye at det er ubrukelig. GUI er utdatert og rotete. Knappene for "Administrer fil" kan ikke brukes. Tar mye plass.
Fantastisk! Ekstremt nyttig for en ingeniør. Mobilt miljø kan føles fortettet, men målet er å bruke det som en sensorisk enhet, og behandle data på en annen.
ADVARSEL, denne appen installeres av seg selv på telefonen min. Jeg er sikker på at det er noe mistenkelig med den. VENNLIGST FJERN DENNE APPEN FRA PLAYSTORE, DEN ER IKKE TRYGG Å BRUKE FORDI DEN TAR DINE DATA.
Idiotisk dum å aldri laste ned
Kan ikke bruke sensor. Jeg følger instruksjonene som fulgte med sensoren min, telefonen min kan se sonden, men appen gjenkjenner den ikke. Så jeg kan ikke gjøre noe. Frustrerende.
Fungerer ikke.
kan ikke engang koble til smartvognen for en skolelab
Brick Monster:Balls Blast Game Nezahtjevne igre chtw